مهران نصیریان دوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما در هفته پایانی رقابت ها میزبان تیم ذوب آهن هستیم که به تازگی شرایط خوبی پیدا کرده و بازیکنان این تیم انگیزه بسیار بالایی دارند با این وجود ما در این دیدار محکوم به برد هستیم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که می توانستیم مقابل پیکان یک امتیاز بگیریم گفت: بازیکنان ما در طول بازی عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی روز دروازه حریف خلق کردند اما در دقایق پایانی روی غفلت یک گل دریافت کردیم. فکر می کنم کادر فنی تیم باید برای 15 دقیقه آخر بازی برنامه ریزی خاصی انجام دهد تا گل دریافت نکنیم.
وی با بیان این که تمرینات تیم تا روز 24 اردیبهشت ماه در کمپ الیاف تهران ادامه خواهد داشت افزود: ما به دلیل شرایط آقای کریمی به ناچار تیم را در تهران قرار دادیم از طرفی بازیکنان ما با آرامش بیشتری آماده بازی با ذوب آهن می شوند.
نصیریان دوست گفت: در جدول رده بندی ما یک امتیاز بیشتر از سپیدرود داریم و حتی اگر بازی بین تیم های سپیدرود و استقلال مساوی شود ما با تفاضل گل بیشتر در لیگ باقی می مانیم. تیم ما در ابتدای فصل به لحاظ چیدمان بازیکن خوب عمل نکرد اما تلاش می کنیم برای فصل آینده برنامه ریزی خوبی برای جذب بازیکن داشته باشیم.
وی ادامه داد: برای فصل آینده اگر به دنبال یک تیم قدرتمند هستیم باید به فکر جذب اسپانسر باشیم تا بتوانیم علاوه بر جذب بازیکن خوب، از این طریق هزینه های تیم را تامین کنیم.
تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب 21 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در هفته پایانی رقابت ها در مسجدسلیمان میزبان تیم ذوب آهن است.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.