نعمت الله نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با وجود آنکه به صورت رسمی اعلام شده که گمانه زنی ها و شایعات مطرح شده در خصوص زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین صحیح نیست ، هنوز تعدادی از شهروندان در برخی شهرهای استان همچنان در جایگاه های بنزین صف کشیده اند بدون اینکه در این زمینه اطلاعات درستی از مجاری رسمی و قانونی دریافت کرده باشند.
وی از عموم شهروندان خواست خطرات نگهداری و ذخیره سازی بنزین را مدنظر داشته باشند و به هیچ عنوان بنزین در منازل خود ذخیره سازی نکنند.
نجفی افزود:تاکید کرد هیچ گونه کمبودی در عرضه بنزین در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد و بنزین کماکان به قیمت هر لیتر 10هزار ریال عرضه می شود.
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) ضمن غیرقانونی خواندن خرید بنزین در ظروف پلاستیکی و فلزی از دست اندرکاران جایگاه های سوخت خواستبنزین را تنها در باک های خودرو تخلیه کنند.
نجفی از عموم مردم خواست تحت تاثیر و القائات بدخواهان که آرامش خود را در بی ثباتی جامعه و ایجاد تنش در افکار عمومی جست و جو می کنند قرار نگیرند و اطلاعات متقن خود را از رسانه های رسمی و معتبر دریافت کنند.
به گزارش ایرنا شبکه های مجازی در یک هفته اخیر گمانه زنی های زیادی در خصوص زمان اجرای طرح سهمیه بندی و قیمت های جدید این فراورده سوختی بازنشر کردند ولی هیچ کدام محقق نشد.
به گزارش ایرنا هم اکنون در کلانشهر اهواز توزیع بنزین معمولی و سوپر به صورت عادی و با قیمت مصوب ادامه دارد و تاکنون گزارشی از کمبود بنزین و امتناع از عرضه آن مشاهده و گزارش نشده است.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.