به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز پنجشنبه در همایش حکمت مطهر که در مسجد توحید شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه رونق تولید صرفا وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیست، اظهار داشت: همه جامعه باید برای رونق تولید تلاش کنند تا بتوانیم از این بحران اقتصادی خارج شویم.
وی با بیان اینکه دشمن از اقتدار نظام می ترسد، عنوان کرد: امروز خوشبختانه ایران به واسطه هدایت رهبر فرزانه انقلاب به درجه ای از توانمندی های نظامی، علمی و موشکی دست یافته است که دشمنان از نام نظام جمهوری اسلامی می ترسند.
چمران به جنگ همه جانبه از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جنگ اقتصادی باید به دنبال رونق تولید باشیم تا بتوانیم کشور را از بحران نجات دهیم.
وی گفت: بسیاری از تجمعات کارگری که در کشور برگزار می شود، نشات گرفته از توطئه دشمنان نظام برای ایجاد نارضایتی در دل مردم است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان داخلی سرسپرده دولت های آمریکا هستند، تشریح کرد: اگر سرمنشا نارضایتی ها اجتماعی را در جامعه دنبال کنید، به کسانی می رسید که فریب دشمن را خورده و در راستای سیاست های دولت آمریکا و صهیونیست گام برمی دارند.
وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا اعتقادات مردم را عامل اصلی مشکلات اجتماعی و اقتصادی معرفی کنند و همه باید در این رابطه هوشیار باشند.
چمران گفت: دشمن می خواهد با دروغ پردازی و شایعه سازی اعتقادات مردم را بگیرد، درحالی که مشکلات جامعه ربطی به اعتقادات ندارد و اتفاقا تنها راه خوشبختی و سعادت مردم همین اعتقادات است .
وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال ناامید کردن مردم هستند تا مسئولان برای سازش با آنها اقدام کنند که دقیقا خلاف سیاست های نظام و شعار سال است.
این مدرس دانشگاه در ادامه به اصل هدایت از سوی رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: رهبر انقلاب با تنظیم بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد چهل ساله جمهوری اسلامی را تبیین کرده است و متاسفانه عده ای بدون توجه به این ارزش ها فریب رسانه های بیگانه را می خورند.
چمران گفت: شبکه من و تو، بی بی سی و رسانه های مجازی دشمن دروغ پردازی های زیادی داشتند که انقلاب اسلامی به چهلمین سالگرد پیروزی خود نمی رسد، درحالی که جمهوری اسلامی با اقتدار همواره مسیر توسعه را طی کرده است.
رییس سابق شورای عالی استان های کشور در پاسخ به این سوال که چرا جنگیدیم؟ افزود: ما از ابتدا با هیچ کشوری جنگ نداشتیم بلکه دشمنی و جنگ از بیرون بر کشور تحمیل شد و در نهایت مصطفی چمران ها به وجود آمدند.
چمران به موضوع جنگ با داعش پرداخت و تشریح کرد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در سوریه درست همانند دوران دفاع مقدس از تاکتیک های مصطفی چمران بهره برد با این تفاوت که این بار سردار قاسم سلیمانی نیروها را هدایت می کرد.
وی اظهار داشت: داعش در تمام شهرهای همسایه ایران نفوذ کرده بود و تنها عاملی که توانست این نیروهای اهریمنی را از منطقه بیرون کند، تشکیلات مقدس بسیج بود که همه باید قدردان این نهاد مقدس باشیم.
وی از داعش به عنوان مدعیان دروغین اسلام و دست نشانده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این افراد خود را مسلمان 100 درصد اصل معرفی می کردند ولی در عمل کودکان را کشته و به زنان تجاوز نمودند که درس بزرگی برای مردم سراسر جهان بود.
چمران با اینکه نقش ایران در شکست داعش بسیار پررنگ است، خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دروغ می گوید که من داعش را شکست دادم درحالی که به وجود آورنده داعش خود آمریکا بود.
وی یادآور شد: ترامپ با همه کوشش ها برای وارونه نشان دادن حقیقت در ایران، دچار حقارت شده و هم اکنون پرونده فسادهای مالی و اخلاقی وی در کشور دست به دست می شود.
در پایان این مراسم از 35 مربی و معلم عقیدتی و سیاسی تجلیل به عمل آمد.
9925*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.