به گزارش ایرنا سید آرش حیاتی دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان باغملک روز شنبه در نشست این شورا با اشاره به توزیع کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار و کاهش التهاب نرخ اجناس اظهار داشت: این میزان گوشت طی چند مرحله در سطح شهرستان باغملک توزیع شد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری باغملک تصریح کرد: تاکنون بیش از 44 تن برنج،17 تن مرغ منجمد، 34 تن گوشت قرمز منجمد و 2 هزار و 599 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی نیز در مراکز مجاز و زیر نظر بازرسان فرمانداری عرضه شد.
حیاتی افزود: ستاد تنظیم بازار در راستای تعدیل قیمت های شب عید، اقدام به توزیع 57 تن سیب و پرتقال و همچنین 13 تن قند و 170 تن شکر کرد که با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی از این میزان شکر 20 تن به زنبور داران منطقه اختصاص یافت.
دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان باغملک در خصوص افزایش قیمت دیگر اقلام ضروری مردم در بازار گفت: افزایش صادرات پیاز به کشور های همسایه موجب خالی شدن بازار و بالا رفتن تقاضا برای این کالا و ازدیاد قیمت آن شد که با ممنوعیت صادرات و همچنین برداشت و عرضه محصول مناطق جنوبی کشور در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت پیاز در بازار خواهیم بود.
حیاتی در پایان تاکید کرد: همه کالاهای عرضه شده توسط ستاد تنظیم بازار شهرستان باغملک، با نرخ مصوب دولتی توزیع شد و همچنین محل و ساعات توزیع نیز از طریق کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی به آگاهی مردم رسید.
ستاد تنظیم بازار با همکاری اداره صمت، جهاد کشاورزی، شبکه تعاون روستایی و اتاق اصناف در فرمانداری باغملک جهت تعدیل قیمت ها و کاهش ااتهاب نرخ کالاهای اساسی مورد نیاز مردم فعالیت می کند.
6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.