رحیم هزاریان مدیر روابط عمومی مرکز بهداشت خوزستان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:دکتر رییسی از مناطق و روستاهای درگیر سیل به صورت هوایی دیدن کرد و از اردوگاه جوادالائمه محل اسکان سیل زدگان شهرستان حمیدیه و اردوگاه های سیل زدگان شهرستان دشت آزادگان نیز با هدف نظارت بر روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به سیل زدگان به ویژه گروه های حساس مانند مادران باردار و کودکان دیدن کرد.

** بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک
دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک دیدن کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جان بابایی علاوه بر بازدید از بخش های اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال ، ICU،CCU ، جراحی و دیگر بخش های مختلف بیمارستان با کارکنان، پرستاران، و بیماران گفت و گو کرد.
همچنین نحوه ارایه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان در اورژانس بیمارستان امام علی (ع) که چند ماه پیش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شده بود از دیگر مواردی بود که توسط دکتر جان بابایی مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر رضا رضایی، مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت پس از بازدید از بیمارستان امام علی (ع) درخصوص تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه هر چه سریعتر بعضی از پروژه های در حال احداث این بیمارستان قول مساعد دادند.
شرکت در نشست بررسی وضعیت سیلاب شمال خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول و بازدید از مرکز خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول از دیگر برنامه های معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان بود.
تاکنون 270 روستا در خوزستان ناشی از طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب، به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند که از این تعداد 114روستا دچار آبگرفتگی شده است.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.