به گزارش خبرنگار ایرنا هزاران نفر از مردم اهواز با برپایی راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری ، بر حمایت تمام قد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند.
راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون ترامپ ورشکسته، سپاه نمیشه خسته ، ترامپ در چه فکریه ، ملت همش سپاهیه، ایران سپاهی شده ، ترامپ روانی شده ، سلیمانی می رزمد ، آمریکا می لرزد ، آمریکا مرگت باد اسراییل ننگت باد ، با محکومت اقدام اخیر رییس جمهوری آمریکا بر حمایت قاطع خود از سپاه تاکید کردند.
این راهپیمایی از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) تا چهار راه آبادان برگزار و سپس بیانیه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پنج ماده قرائت شد که به تایید راهپیمایان رسید.
نمازگزاران آبادانی نیز در محکومیت اقدام ترامپ و حمایت از سپاه مقتدر بعد از نماز جمعه در آبادان راهپیمایی کردند.
مردم آبادان پس از اقامه نماز جمعه فاصله مصلای آبادان تا چهارراه لین یک احمد آباد این شهر را در محکومیت اقدام دولتمردان آمریکا در تروریستی خواندن سپاه راهپیمایی کردند.
برخی از راهپیمایان با بر تن داشتن لباس پاسداران انقلاب اسلامی و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت همه جانبه خود را از سپاه اعلام کردند.
مردم آبادان با حضور وحدت بخش خود، ضد اقدام ننگین رییس جمهور منفور رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر دادند.
نظیر این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر خوزستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گذشته در بیانیه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد.
در پی این اقدام وقیحانه رییس جمهوری آمریکا ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به رییس جمهوری و رییس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا، نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به 'سنتکام' را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم، و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به 'سنتکام' را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
در پی اقدام نسنجیده ، خلاف عرف و قوانین بین المللی ترامپ، احزاب و شخصیت های سیاسی با محکومیت رفتار دولت آمریکا، نسبت به پیامدهای این اقدام غیرقانونی هشدار دادند.
موج حمایت قشرهای مختلف مردم ، رییس جمهوری ، گروه های سیاسی ، شخصیت های داخلی و خارجی ، مراجع دینی ، علما ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان رهبری ، مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس قوه قضاییه ، این اقدام رییس جمهوری آمریکا را به شدت محکوم کرده و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی قوی ضدتروریسم که نقش مهمی در ریشه کنی سازمان تروریستی داعش در منطقه داشته اعلام کردند.
7104/6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.