امام جمعه موقت اهواز گفت: مدیران اجرایی استان خوزستان به هیچ وجه حالت انفعال و تسلیم‌ در اوضاع جوی و کنترل سیل ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده پیش از ظهر امروز ۱۱ فروردین ماه، در بازدید از ستاد بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: تسلط مدیریت استان خوزستان بر اوضاع کنترل سیلاب بسیار خوب و موجب خوشحالی است.

آیت الله حسن زاده افزود: همتی که در همه مسئولان‌ وجود دارد این امیدوادی را ایجاد می کند که بتوانیم با کمترین آسیب از این بحران جوی عبور کنیم.

امام جمعه موقت اهواز ضمن اشاره به اینکه خوزستان یک استان پایین دستی است، تصریح کرد: بارندگی های چند استان به خوزستان سرازیر می شود در طول این ۱۵ سال دوره خشکسالی در ایجاد زیرساخت های لازم برای مواقع بروز سیل غفلت شده است، البته تنها نباید به یک نفر یا دولت ایراد گرفت. ما در کشور برنامه های میان مدت کم داریم چه برسد به برنامه های بلند مدت و این وضعیت ناشی از نبود برنامه برای تقویت زیرساخت های کشور به منظور مقابله با بحران است.

وی ادامه داد: تا کنون شرایط خوزستان به خوبی مدیریت شده و نیروهای مسلح نیز در کنار بسیج و گروه های جهادی پای کار هستند که جای تقدیر دارد.

آیت الله حسن زاده با بیان اینکه امیدواریم برکات این بارندگی‌ها بیشتر از آسیب های آن باشد، گفت: دیدن کارون پر آب شاید یک آرزو برای همه شهروندان خوزستانی بوده، ولی اکنون تحقق یافته و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه موقت اهواز در پایان تأکید کرد: باید مدیریت بحران را بعد از برطرف شدن آن به یک مدیریت علمی تبدیل کنیم تا بتوانیم با کمک کارشناسان دانشگاهی از این ظرفیت‌ها استفاده و نگرانی ها را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.