غلامعباس بهرامی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باهدف نظارت و کنترل تردد خودروها و ارتقاء سطح ایمنی مسیرها ی پرتردد، تعداد دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد اهواز- شوش - اندیمشک و آزاد راه اهواز- سربندر از 12دستگاه در سال 96 به 23 دستگاه در سال جاری افزایش یافت.
بهرامی نیا با بیان اینکه محور اهواز- شوش جزو یکی از پر ترددترین محورهای استان خوزستان است، اظهار داشت : 20دستگاه سامانه کنترل سرعت در این محور و در محورهای اهواز - دهدز، اهواز- اندیمشک ، اهواز – سربندر در حال بهره برداری است و 50 دستگاه نیز در مرحله انعقاد قرار داد است که به زودی در محور های اهواز- آبادان، اهواز - اندیمشک ، اهواز - سوسنگرد ، ماهشهر- هندیجان- دیلم و ملاثانی - مسجدسلیمان عملیاتی می شوند.
وی در ادامه افزود: تعداد دوربین های نظارت تصویری از 34 دستگاه در سال 96 به 45 دستگاه در سال جاری افزایش داشته که رشد 32 درصدی را نشان می دهد.
بهرامی نیا اعلام کرد : در 11 ماه سال جاری تعداد 200 هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است که از این تعداد 160 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 40 هزار تردد مربوط به خوردوهای سبک ثبت شده است و نیز محورهای بندر امام به ماهشهر و اهواز به شوش از پرترددترین محورهای استان محسوب می شوند.
وی در ادامه افزود: بیشترین درصد تخلفات بر اثر سرعت غیرمجاز به ترتیب در مسیرهای شادگان - دارخوین ، اهواز - بندرامام (ره) و اهواز آبادان رخ داده است.
به گزارش ایرنا خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی وجود دارد و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.
7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.