به گزارش ایرنا، پس از پایان دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و پیکان هواداران حاضر در ورزشگاه که از شکست تیم خود ناراحت بودند با سر دادن شعار علیه مدیران این باشگاه اعتراض خود را نسبت به عملکرد تیم استقلال خوزستان نشان دادند.
2 تیم استقلال خوزستان و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
به دنبال درگیری به وجود آمده بین هواداران تیم های فولاد و استقلال در بازی هفته گذشته، در این بازی تعداد نیروهای انتظامی بیش از گذشته بود.
تماشاگران ناراحت استقلال خوزستان بعد از باخت تیمشان در حال خروج از ورزشگاه به سمت اتوبوس استقلال خوزستان رفتند و اعتراض خود را به بازیکنان بیان داشتند.
درهای بسته ورزشگاه غدیر اهواز با فاصله حدود یک ساعت مانده تا شروع دیدار تیم‌ های استقلال خوزستان و پیکان باز شد.
تیم استقلال خوزستان که در بازی هفته گذشته یک برد شیرین مقابل سپیدرود کسب کرده بود در این بازی همچون گذشته با انگیزه بالایی ظاهر شد تا بتواند علاوه بر کسب سه امتیاز بازی، جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.
رضا درویشی مهاجم با تجربه استقلالی های خوزستان به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود همچنین محمدرضا مظاهری دیگر بازیکن تیم به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر بازی یاران خود بود.
وحید خشتان بازیکن تیم استقلال خوزستان که نزد هواداران این تیم بسیار محبوب است پیش از آغاز بازی به شدت از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.
تیم داوری این دیدار پیش از شروع بازی از وضعیت چمن ورزشگاه غدیر بازدید کرد.
اگرچه تماشای این دیدار برای فوتبال دوستان خوزستانی رایگان بود اما تنها 500 هوادار از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نیمکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
در دقیقه 26 این دیدار امیر روستایی بازیکن تیم پیکان با یک شوت استثنایی دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کرد. نماینده خوزستان در نیمه دوم بازی با وجود حملات بسیاری که روی دروازه حریف خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد.
کریم قنبری و حسین فرکی سرمربیان 2 تیم، ایستاده از کنار زمین تیم های خود را هدایت می کردند.
محمد رحیمی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان از جایگاه وی آی پی نظاره گر این دیدار بود.
با وجود اینکه از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم این مشکل وجود داشت این در حالی است که خبرنگاران استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند، همچنین وجود گرد و غبار روی شیشه های نصب شده در جایگاه خبرنگاران باعث شد که دید آنها با مشکل مواجه شود.
در نیمه دوم این دیدار بازیکن تیم استقلال خوزستان درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد که بازیکنان این تیم معتقد بودند داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد اما علی بای داور این دیدار دستور به ادامه بازی داد.
آبی های خوزستانی که یک گل از حریف خود عقب بودند در نیمه دوم سراپا حمله شدند و موقعیت های زیادی ساختند اما بی دقتی آنها در کنار عملکرد خوب مدافعان میانی پیکان باعث شد تا این تیم از فرصت های خود بهره ای نبرد و با شکست به این مسابقه پایان دهد.
قضاوت این دیدار بر عهده علی بای بود که جلیل شعرانی و محمد راهی او را در امر قضاوت همراهی کردند.
در این دیدار میثم شاه مکوند زاده، سعید زارع و ایوب کلانتری از تیم استقلال خوزستان و ماهان رحمتی و سعید واسعی بازیکن تیم پیکان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
دیدار 2 تیم اسقلال خوزستان و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.