به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی روز پنجشنبه در آیین گشایش سومین نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز افزود: دائمی کردن این نمایشگاه بدون شک باعث افزایش تعداد راهیان نور در این منطقه می شود.
وی گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس تا پادگان شهید حبیب الهی اهواز پیشروی کرده بود و همین امر باعث شد این منطقه عملیاتی را برای برپایی این نمایشگاه انتخاب کنیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تمامی تجهیزات موجود در نمایشگاه، تولید داخل هستند، افزود: این نمایشگاه تا نهم فروردین ماه سال آینده برای عموم مردم به ویژه راهیان نور برپا است.
وی تصریح کرد: این تجهیزات تنها بخش کوچکی از اقتدار دفاعی نیروی هوافضای سپاه است و سال به سال پررنگ تر شده و دستاوردهای بیشتری به نمایش گذاشته می شود.
سردار سرتیپ محمدی سقایی افزود: سال گذشته حدود سه هزار نفر روزانه از این نمایشگاه بازدید کردند که با تصویب این منطقه برای اسکان راهیان نور بر تعداد آنها افزوده می شود.
وی گفت: فرزندان این ملت راه خود را در نیروی های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انتخاب کرده و با تمام امکانات از انقلاب دفاع می کنند و هر روز بر توانمندی آنها افزوده می شود.
نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز گشایش یافت.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.