علی کاظمی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:این اردو با حضور مادران دانش آموزان در 2 بخش عملیات رهایی تحت عنوان نوجوانان فاتح همچنین نشست تربیتی ویژه مادران دانش‌آموز برگزار شد.
وی اظهارداشت:در مرحله اول این عملیات تمرینی دانش آموزان با خودروی سنگین به محل رزم اعزام شده و در عملیاتی مقر فرضی نیروهای نظامی آمریکا و اسرائیل را فتح کرده و دشمن فرضی را به اسارت گرفتند.
کاظمی گفت:این اردوی نظامی تربیتی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آبادان، اداره آموزش‌وپرورش و ناحیه مقاومت بسیح به ‌صورت عملیات نمایشی ویژه دانش آموزان پایه هفتم اجرا ‌شد.
وی هدف از اجرای این اردو را حفظ آمادگی دفاعی ، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و استکبار ستیزی عنوان کرد و بیان داشت:امروزه دشمنان از طریق تکنولوژی ما را وارد فضای دیگری کرده‌اند که باید برای انتقال مفاهیم و ارزش ها از طریق همین تکنولوژی وارد عمل شد.
دبیر اجرایی اردوی فصل بیداری آبادان گفت:این اردو حرکتی فرهنگی برای تاثیرگذاری بر افکار نوجوانان و بیان واقعیت های هشت سال دفاع مقدس و رشادت های سه هزار و 600 شهید نوجوان که در سن نوجوانی از این آب‌وخاک دفاع کردند انجام شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.