عبدالله برهانی در حاشیه اعزام این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی نسل نو و آینده سازان کشور با رشادت های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و استفاده مفید از خاطرات و زندگی نامه های آن عزیزان است.
وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در پیشرفت جامعه افزود: نسل جوان مهم ترین سرمایه نظام اسلامی هستند که باید همواره پویا، مقتدر و شجاعانه با پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت در رساندن پیام انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام تلاش کنند.
امام جمعه شهرستان سرباز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گفت: راهیان نور ظرفیتی مثبت برای آشنایی نسل جوان با ثروت عظیم دفاع مقدس است.
حجت الاسلام قادربخش بامری اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی یک گام جدی و هدفمند در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از انحراف نسل جوان در جامعه است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته مقصد این دانش آموزان مناطق عملیاتی غرب کشور خواهد بود تا آنان با موضوع دفاع مقدس و رشادت های دلاورمردان بیش از پیش آشنا شوند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.