به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شنبه در شورای برنامه ریزی استان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد: از دیگر مواردی که دستگاه های اجرایی باید بسیار توجه کنند جذب اسناد خزانه است، باید برای پیشبرد و تکمیل پروژه ها و طرح ها و کسب اعتبار لازم از دولت در جذب اسناد خزانه قوی تر عمل کنند.
وی با اشاره به خدمات دولت در روستاها گفت: به لطف توجهی که دولت به روستاها دارد در حال حاضر 85 درصد روستاهای خوزستان دارای آب شرب سالم هستند که این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت به مناطق روستایی است.
وی گفت: در کنار خدماتی که دولت در روستاها انجام می دهد باید کاستی ها و کمبودها را مد نظر قرار داد و دستگاه های مربوطه به ویژه اداره کل بنیاد مسکن خوزستان در توسعه و پیشرفت روستاها وفراهم کردن شرایط گردشگری و تولید ثروت در روستاها عملکرد مناسبی داشته باشد.
در ادامه این نشست معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به لزوم استفاده از افراد نخبه و دانشگاهی در جلسات و تصمیم گیری های برنامه های استان بیان کرد: متاسفانه در ساختار نظام اداری اسفاده از نظرات افراد علمی و دانشگاهی دیده نمی شود.
قاسم سنگوری سواری ادامه داد: ساز و کاری به نام شورای نخبگان برنامه ریزی و توسعه استان از 2 سال گذشته متشکل از افراد نخبه و دانشگاهیان استان تشکیل شده است اما استقبالی از سوی دستگاه های اجرایی برای استفاده از نظرات و پیشنهادهای این افراد در تصمیم گیری ها و برنامه های استان نمی شود.
وی گفت: باید با کمک افراد علمی و نخبه نظام فکری بدنه اداری را تقویت کنیم.
وی افزود: متاسفانه نظام اداری در استان از حضور افراد علمی و دانشگاهی و بهره گیری از افکار وایده های آنها در برنامه ها و طرح های استانی استقبال نمی کند.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.