به گزارش ایرنا تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان روز جمعه در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در این دیدار حسین پورحمیدی، سید ساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، مجتبی رمضانی، امیرحسین باقرپور و میثم شاه مکوند ترکیب تیم استقلال خوزستان را تشکیل می دادند.
همچنین شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، فرانکو وینیسیوس، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، وفا هخامنش و دوس رایس برای تیم نفت آبادان به میدان رفتند.
در دقیقه 2 این دیدار بازیکن تیم استقلال خوزستان در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که شهاب گردان ضربه پنالتی میثم کریمی را مهار کرد.
در دقیقه 26 بازی وحید نامداری می توانست دروازه تیم نفت آبادان را باز کند که این موقعیت را از دست داد
در دقیقه 69 بازی وفا هخامنش با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کرد همچنین در دقیقه 77 ایوب کلانتری از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد.
قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی بود که محمدرسول ذورقی و محسن سلطانی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
در این دیدار میثم شاه مکوند از تیم استقلال خوزستان و شهاب گردان و محمد قریشی بازیکنان تیم نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 19 و هفت امتیاز در مکان های یازدهم و شانزدم رده بندی قرار گرفتند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.