به گزارش ایرنا کریم بوستانی پس از شکست یک برصفر تیمش مقابل ماشین سازی در ورزشگاه غدیر اهواز در نشست خبری بیان کرد:در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردیم و می ‌توانستیم سه گل به حریف بزنیم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم در حالی که ماشین سازی روی ضدحملات برنامه داشت و از این طریق دروازه ما را باز کرد.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم با تغییراتی انجام دادیم تا شرایط بهتر شود اما اینگونه نشد افزود: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم و حکم 9 امتیاز را داشت و با پیروزی در این بازی می‌ توانستیم در جدول امیدوار بمانیم. تیم حریف تنها یک موقعیت داشت که موفق به گلزنی شد.
بوستانی با بیان اینکه در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و تیم حریف دفعات معدودی به دروازه ما نزدیک شد گفت:داور یک پنالتی برای ما نگرفت که این موضوع در نتیجه بازی بسیار اثرگذار بود.
وی در خصوص نبود ایمان مبعلی و یونس دلفی در تیم استقلال خوزستان گفت: مبعلی چون مصدوم بود نمی ‌توانست برای ما بازی کند لذا طبق توافقی که بین 2 باشگاه انجام شد به تیم فولاد رفت تا در آن جا مربیگری کند اما قرارداد دلفی سه ماه دیگر تمام می‌ شد و طبق مذاکرات 2 باشگاه به بلژیک رفت تا آنجا پیشرفت کند اگر چه پولی از این انتقال نصیب باشگاه می شود که با آن می توان بخشی از طلب بازیکن برزیلی را بدهیم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم ماشین سازی رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تیم استقلال خوزستان اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.