نیما حاجی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات جت اسکی کشوری که همواره با استقبال علاقه مندان همراه است نیمه نخست اسفند امسال در مجتمع سد مارون بهبهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کمیته جت اسکی خوزستان با اختلاف زیادی در رتبه نخست کشور قرار دارد گفت: هم اکنون حدود 250 ورزشکار در شهرستان های مختلف خوزستان همچون دزفول، بهبهان، اهواز، بندرامام، ماهشهر، خرمشهر و آبادان فعالیت می کنند.
رییس انجمن های ورزشی خوزستان افزود:با توجه به امکانات و ظرفیت های آبی خوزستان در تلاش هستیم علاوه بر مسابقات کشوری میزبان رویدادهای بین المللی این رشته ورزشی باشیم.
وی گفت: جت اسکی قوانین و استاندارهای خاص خود را دارد و افراد استفاده کننده از جت اسکی باید گواهینامه لازم و صلاحیت استفاده از جت اسکی را داشته باشند و مناطقی که در آن تمرین می‌کنند نیز باید امن بوده و دارای گواهینامه فنی از سوی انجمن جت اسکی باشند.
حاجی پور به ورزش های هوایی اشاره کرد و ادامه داد:روز 21 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر و با همکاری شهرداری، جشنواره ورزش های هوایی در پارک مالیات اهواز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ورزش های هوایی بسیار مهیج بوده افزود: در این جشنواره علاوه بر رشته سقوط آزاد از ارتفاع 700 متری، رشته های پاراگلایدر و پاراموتور برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا کمیته جت اسکی و جت بُت خوزستان در سال 96 عنوان برتر کشور را به خود اختصاص داد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.