جمال صیفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از تیم های ورزشی همیشه مادی نیست و تماشاچیان نیز می توانند با تشویق های خود تیم را حمایت کنند.
وی خواستار حمایت مسئولان دزفول از این تیم لیگ برتری شد و گفت: تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول نخستین تیم لیگ برتری تاریخ این شهرستان است که باید مورد توجه و حمایت بیشتر شهرداری، فرمانداری و دیگر نهادها قرار گیرد.
مدیر تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول افزود: کمترین بودجه ای که برای یک تیم در لیگ برتر درنظر گرفته می شود 10 میلیارد ریال است در حالی که بازیکنان تیم رعد هزینه رفت و آمد را نیز خود پرداخت می کنند.
وی با بیان اینکه تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول تاکنون 10 بازی خود را شکست خورده است، اظهار داشت: این تیم بیشتر بازی های باقی مانده را هم میهمان است که امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان شاهد پیروزی تیم در این دیدارها باشیم.
صیفی برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی پیرامون رعد دزفول را نادرست خواند و افزود: این تیم ادامه بازی ها را طبق روال برگزار خواهد کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر ادامه ندادن بازی ها ارسال نشده است، گفت: شرایط و امکانات برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در دزفول فراهم نیست.
مدیر تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول افزود: مشکلات زیادی پیرامون تیم وجود دارد که نیاز است مسئولان توجه بیشتری برای رفع آنها داشته باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول نیز با بیان اینکه تیم بسکتبال پدافند رعد دزفول یک تیم مستقل است، اظهار داشت: این تیم زیرنظر هیات بسکتبال دزفول نیست و اعتبار و بودجه دولتی به آن تعلق نگرفته است.
ناصر نظری افزود: حمایت های لازم از جمله خوابگاه و سالن تمرینات به این تیم داده شده است ولی نیازمند حمایت های مالی بیشتر است و باید به دنبال اسپانسر مالی باشد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.