به گزارش پنج شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه فولاد خوزستان افشین قطبی سرمربی فولادی ها گفت: بازیکنان من عشق زیادی به فوتبال دارند و من بسیار خوشحالم که هدایت این تیم را برعهده دارم.
وی گفت: مردم خوزستان فوتبال را دوست دارند و قدر کسی که با عشق و تلاش کار می کند را به خوبی می دانند، بازیکنانم هم بسیار خوب و با روحیه کار می کنند و با توجه به تلاش اعضای تیم و حمایت مسئولان، مطمئنم که آینده این باشگاه بسیار روشن است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه گفت: ما فقط به دنبال قهرمانی هستیم، بی شک قهرمانی در این فصل متفاوت و بزرگ تر از قهرمانی های قبلی است؛ تا قبل از بازی با تراکتورسازی جایگاه ما یازدهم بود لذا باید بتوانیم در 16 بازی باقی مانده تغییراتی انجام دهیم که نشان دهیم فولاد برای قهرمانی بازی می کند.
وی افزود: مردم خوزستان سختی های بسیاری کشیده اند و من فکر می ‌کنم که می توانیم به این کار بزرگ (قهرمانی در لیگ) برسیم، ما سعی می کنیم با رعایت اخلاق هم در بازی هم در حوزه اخلاق برنده باشیم راهم ببریم، به جوانان یاد می دهیم که چگونه بیرون و داخل زمین اخلاق را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش قطبی این سخنان را در بازدید امروز محمد کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از تمرین تیم فولاد در کیش بیان کرد.
شاگردان افشین قطبی این روزها در جزیره کیش اردوی آماده سازی خود را پست سر می گذارند.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.