به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دیدار تیم های دخانیات گیلان و شهرداری رضوانشهر که عصر شنبه برگزار شد، تیم دخانیات در یک بازی برتر با نتیجه پرگل چهار بر یک، شهرداری رضوانشهر را شکست داد و توانست همچنان صدرشنین این مسابقات باقی بماند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده ، دیدار تیم های فوتبال ملوان جوان رشت و میرزاکوچک صومعه سرا با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت، تیم شهرداری کلاچای با نتیجه 2 بر یک برابر استقلال رشت به برتری رسید و تیم شاهین بندرانزلی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم کوچصفهان را مغلوب کند.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا در آستارا ، تیم فوتبال مقاومت آستارا نیز در نهمین بازی خانگی خود در لیگ برتر بزرگسالان گیلان، با نتیجه چهار بر صفر بر ملوان ب انزلی پیروز شد؛ این مسابقه عصر شنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و تیم مقاومت آستارا با ترکیب تهاجمی در هر نیمه دو گل به ثمر رساند.
گل های تیم مقاومت را کیوان محمد نژاد دقیقه 9، فرید صلاحی دقایق 40 و 49 و جواد صفری دقیقه 91 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده وحید محمدی، مسلم صفری و سجاد صالحی بود.
مقاومت آستارا تاکنون در 17 بازی، 11 برد و شش مساوی داشته و با 39 امتیاز در جایگاه دوم جدول مسابقات فوتبال جام گیل ایستاده است.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال دخانیات گیلان با 41 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم مقاومت آستارا با 39 امتیاز در مکان دوم است و تیم شهرداری بندرانزلی با 33 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/ 7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.