به گزارش ایرنا محمد حیدری شامگاه چهارشنبه در جشن تکریم مقام پرستار و بازنمایی نقش بانوان و انقلاب و جنگ تحمیلی در سالن ایثار دزفول اجرای فعالیت های فرهنگی را سخت ودیربازده دانست و افزود: توسعه فعالیت های فرهنگی جزو اولویت های شهرستان دزفول است که در نخستین اقدام در این راستا هفته فرهنگی برگزار شد.
وی با تاکید بر لزوم حضور و مشارکت بانوان در فعالیت های فرهنگی گفت: از بانوان توانمند در مدیریت ها و فعالیت های سیاسی استفاده می کنم که پیشنهاداتی نیز در این رابطه داده شده ولی توسط خود بانوان پذیرفته نشده است.
حیدری افزود: باید به نیازهای بانوان در حیطه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و معیشتی رسیدگی شود که برنامه های در این خصوص در نظر گرفته شده است.
وی بر ضرورت همدلی و وحدت در توسعه شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با نگاهی عادلانه نسبت به تصمیمات و ارائه خدمات اقدام کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاری یکی از مشاغل سخت کشور است که مختص پرستاران به تنهایی نیست بلکه مادران و خواهران که وظیفه تربیت، نشاط آفرینی و سلامت جامعه را برعهده دارند نیز جزو پرستاران هستند.

** بیمارستان بزرگ دزفول با کمبود 200 پرستار مواجه است
رئیس بیمارستان بزرگ دزفول نیز ضمن تبریک روز پرستار گفت: روند درمان در این بیمارستان براساس استانداردهای بین المللی انجام می شود.
علی بختیاری افزود: با وجود کمبود 200 پرستار در بیمارستان بزرگ دزفول وقفه ای در ارائه خدمات ایجاد نشده و بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می شود.
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول نیز اظهار داشت: از 2 سال پیش شاهد پیشرفت های بسیاری در حوزه بهداشت ودرمان بودیم که قابل تقدیر است.
عبدالحسین پوررکنی افزود: تاکنون 55 درصد اعتبارات امسال جذب شده اند که بواسطه آن پیشرفت هایی در حوزه های مختلف حاصل شده است.
وی گفت: طرح لوله خط انتقال گاز از لالی به 2 بخش سردشت و شهیون از پارسال آغاز شده که با تکمیل آن 650 خانه مسکونی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی هزینه این طرح را 700 میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش ایرنا خاطره گویی بانوان پرستار دوران جنگ و تجلیل از همسران جانبازان ویلچری از دیگر برنامه های این آئین بود.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.