به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین عیدی' روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به مطالبه به حق شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات و طرح های انتظامی و پیشگیرانه 81 درصد از جرائم خشن شهرستان دزفول کشف شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشت.
وی با اشاره به کشف 85 درصد تیراندازی ها با اجرای طرح های خلع سلاح گفت: این میزان کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.
سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول افزود: تعداد 145 قبضه سلاح شکاری و 40 قبضه سلاح جنگی در این رابطه کشف و 178 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف 73 درصد سرقت های شهرستان دزفول اظهار داشت: حدود 43 کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ کشف شد که حدود هشت کیلو و 900 گرم آن مربوط به ماه جاری بود و 655 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اجرای طرح گشت رضویون(گشت مشترک ناجا و بسیح) در راستای برقراری نظم و امنیت گفت: شهروندان ضمن افزایش مشارکت آگاهانه خود، هشدارها و توصیه های پلیسی را در راستای پیشگیری از سرقت ها جدی بگیرند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره  تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.