حجت اله ابوعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نصب علایم ایمنی و ساماندهی تابلوها، خط کشی محورها، روکش آسفالت، ساماندهی گلوگاه ایست و بازرسی و جانمایی چهار نقطه برای نصب دوربین از عمده اقداماتی بوده که در هفته های اخیر در این شهرستان برای نوروز 98 انجام شد.
وی گفت: در بخش نصب علایم ایمنی و ساماندهی تابلوها، 260 تابلوی مسیرنما،70 تابلوی بال کبوتری، تعویض 110 تابلوی فرسوده، 60 متر سرعت گیر و دو چراغ چشمک زن نصب شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان افزود: عملیات خط کشی جاده سویره به طول 20 کیلومتر، جاده سجافی به طول 30 کیلومتر و پنج کیلومتر جاده هندیجان به دیلم نیز انجام شد.
ابوعلی ادامه داد: ساماندهی گلوگاه ایست و بازرسی امامزاده عبداله با نصب 40 عدد استوانه، نیوجرسی و 600عدد چشم گربه ای نیز به پایان رسید.
وی افزود: با جانمایی چهار نقطه برای نصب دوربین ثبت تخلفات در جاده هندیجان به دیلم و ماهشهر، اقدامات لازم برای نصب و اجرای آن در حال انجام است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان گفت: روکش آسفالت چهار کیلومتر از باند قدیم جاده هندیجان به دیلم نیز انجام شد.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.