امید بن عباس سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دستور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان و بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان استان نرخ جدید نان از امروز سه شنبه در استان قابل اجراست.
وی گفت: افزایش نرخ نان با لحاظ نمودن همزمان تعدیل وزن نان انجام شده است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: با هرگونه تخلف در خصوص گران فروشی، کم فروشی و عدم تطابق نوع پخت با پروانه کسب برخورد می شود.
بن عباس با اشاره به نرخ های جدید نان در استان افزود: قیمت نان تافتون به نرخ دولتی 2 هزار و 500 ریال و آزاد سه هزار و 500 ریال است.
وی گفت: قیمت نان تافتون خراسانی به نرخ دولتی چهار هزار و 500 ریال و به نرخ آزاد پنج هزار و 500 ریال، قیمت نان لواش به نرخ دولتی یک هزار و 800 ریال و به نرخ آزاد 2 هزار و 500 ریال است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: قیمت نان سنگک به نرخ دولتی هشت هزار ریال و به نرخ آزاد 12 هزار ریال و قیمت نان بربری به نرخ دولتی پنج هزار و 500 ریال و به نرخ آزاد 10 هزار ریال تعیین شده است.
وی گفت: در صورت استفاده از کنجد در پخت نان در هر طرف هزار ریال اضافه دریافت می شود.
گفتنی است در کارگروه آرد و نان خوزستان افزایش قیمت نان بر اساس جدولی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه نانوایی های خوزستان انجام گرفت مصوب شد و عملیاتی شدن این افزایش قیمت ها منوط به ساماندهی فعالیت نانوایی ها در پخت نان بر اساس پروانه ای که دارند بوده است.
7158/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.