حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیین های گرامیداشت حماسه 9دی در مساجد جامع و بقاع متبرکه استان خوزستان با حضور مردم انقلابی با سخنرانی های وعاظ برگزار خواهد شد تا خود را برای حضور حماسی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله 22بهمن آماده کنند.
وی با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی و حضور شکوهمند و مثال زدنی قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد افزود: حماسه ماندگار و تاریخی 9دی 1388 مهر تاییدی بر استمرار نظام اسلامی و پاسخ دندان شکن به توطئه های استکبار جهانی ، عوامل فتنه گر ، جریان های برانداز ، صهیونیست ها و وهابیت خبیث بود و به لطف الهی انقلاب اسلامی با این حضور میلیونی پایدارتر شد و به راه پرصلابت خود ادامه داد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد:خلق حماسه یوم الله 9 دی و حضور به موقع ملت انقلابی ایران نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های بعدی استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و رسوایی جریان فتنه گر داخلی که بی شرمانه و وقیحانه به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اهانت کردند داشت.
به گفته حجت الاسلام سپهر ، آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در اهواز روز یکشنبه 9 دی 1397 از ساعت 9 تا 11 با حضور مردم انقلابی و ولایی اهواز در حرم مطهر علی این مهزیار اهوازی(ع) برگزار خواهد شد.
سخنران این آیین سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.
هر سال آیین های گرامیداشت حماسه 9 دی در خوزستان باشکوه تر از قبل برگزار می شود.
مقام معظم رهبری در توصیف حماسه ماندگار 9 دی فرمودند'در سرکوب فتنه 88 عاشورا به کمک ملت ایران آمد'.
پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1388 ، فتنه گران و جماعتی از سیلی خوردگان از انقلاب اسلامی با حمایت آشکار و بی پرده هیات حاکمه امریکا و صهیونیست ها ماهها جمهوری اسلامی ایران را با ناامنی ، آشوب و اردوکشی خیابانی رو به رو کردند تا اینکه با زیرپاگذاشتن شعائر الهی و توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) ،مردم بصیرایران همچون موجی خروشان به خیابان ها آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع و آنان را منزوی کردند.
پیش از حماسه 9 دی و حضور انقلابی مردم ، مقام معظم رهبری بارها سران فتنه را از قرار گرفتن در توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و دستاویزی برای فشار سنگین بر انقلاب و کشور برحذر داشته بودند.
6065/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.