ملک‌محمد بویری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیناصنعت ایذه چهار سال است با هزینه بخش خصوصی وارد عرصه کشتی شده است و در این مدت با پویایی به لیگ‌های کشتی کشور و جام باشگاه‌های جهان راه یافته است.
وی افزود: تیم ما بعد از موفقیت‌ و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، چندی پیش به عنوان تنها نماینده خوزستان و یکی از نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد.
بویری تاکید کرد: روند موفقیت‌های سیناصنعت ایذه در عرصه جهانی نیز ادامه یافت و تیم ما روی سکوی سوم باشگاه‌های جهان قرار گرفت اما از سوی هیات کشتی خوزستان مورد بی مهری قرار گرفته است.
سرمربی سیناصنعت ایذه با بیان این نکته که این تیم به دلیل پاسداشت رشادت‌های مرحوم سردار قدرت‌الله منصوری از برگزاری مراسم استقبال خودداری کرد تصریح کرد: با این وجود اعضای هیات کشتی خوزستان حتی برای استقبال از این تیم به فرودگاه نیز نیامدند، در ادامه این بی‌مهری‌ها حتی پیام تبریک نیز برای این موفقیت ارسال نشد، گویی این تیم نماینده استانی دیگر بوده است.
بویری با انتقاد از عدم حمایت از این تیم گفت: اگر تیم ما با نام یک استان دیگر در مسابقات شرکت می‌کرد قطعا چنین برخوردهایی با آن نمی‌شد، این برخوردهایی که با بخش خصوصی می‌شود موجب سرخوردگی فعالان ورزشی و فراری شدن آنها از فعالیت در این بخش خواهد شد.
سیناصنعت ایذه در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روی سکوی سوم جهان قرار گرفت.
9434/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.