به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقات6 تیم خارجی و سه تیم ایرانی حضور دارند.
استاندار اردبیل در آیین گشایش این مسابقات گفت: حضور پرشور تماشاگران خونگرم اردبیلی بیانگر جایگاه ویژه ورزش و به ویژه کشتی در این استان می باشد.
اکبر بهنامجو افزود: جوانان با غیرت ایران این توانایی را دارند که نام ایران اسلامی را پرآوازه و پرچم کشورمان را در میادین گوناگون جهانی به اهتزاز در آورند.
وی اظهار کرد: خطه قهرمان پرور ، پهلوان پرور و ورزش دوست اردبیل در طول تاریخ در تمام عرصه ها انسان های بزرگ و قهرمانان زیادی به جهان معرفی کرده است.
وی از ورزشکارانی چون علی دایی ، حسین رضازاده ، سعید محمدپور ، سعید علی حسینی و احد پازاج به عنوان پهلوانان و قهرمانانی یاد کرد که همواره در میان مردم ایران و اردبیلی ها جایگاه خاصی دارند.
بهنامجو خاطرنشان کرد : اردبیل دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری در حوزه ورزش و اقتصادی است و برگزاری چنین مسابقه هایی در این سطح باعث شناساندن بیش از پیش این توانمندی ها به دنیا می شود.
استادنتار اردبیل با تقدیر از تمام عوامل برگزار کننده و زحمتکشان این رشته ورزشی ادامه داد: باتوجه به زیرساخت های ورزشی و اقامتی استان اردبیل می توان مسابقات بین المللی زیادی را در رشته های گوناگون در اردبیل برگزار کرد و مسوولان این دیار به منظور گسترش و پیشرفت ورزش در همه رشته ها حمایت های لازم را انجام می دهند.
وی ابراز امیدواری کرد که اردبیل میزبان شایسته برای میهمانان داخلی و خارجی این مسابقات باشد و در پایان این دوره از مسابقات این عزیزان از میهمان نوازی مردم خونگرم اردبیل رضایت داشته باشند.
در این آیین از قهرمانان ، مدال آوران ، پیشکسوتان و فعالان کشتی اردبیل ازجمله احد پازاج ، علی اشکانی ، افشین بیایانگرد و رحیم علی آبادی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان که با استقبال پرشور جوانان اردبیل روبرو شده است طی امروز و فردا جمعه در سالن رضازاده اردبیل برگزار می شود.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.