عبدالکریم درویش زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به فرسودگی خط ریلی ایستگاه کارون به بیشه در استان لرستان ، این مسیر در دست ترمیم و بازسازی کامل قرار گرفته و به مدت چهار روز تمامی حرکت قطارها از سمت جنوب به تهران و تهران به جنوب متوقف شده است.
وی افزود:عملیات بازسازی این خط در محدوده یک تونل 2 هزار و 500 متری انجام می شود که باتوجه به سختی کار و سرمای شدید، این بازسازی نیازمند زمان و مسدود کردن خط بود.
مدیرکل راه آهن جنوب ادامه داد: زیرسازی این خط قدیمی یکی از نیازهای ضروری مسیر تهران – جنوب بوده که تاکنون 6 کیلومتر از این خط فرسوده انجام و تنها 6 کیلومتر دیگر تا بازسازی کامل باقی مانده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی حرکت قطارها از خوزستان به تهران و از تهران به خوزستان متوقف شده و تنها قطارهای حومه خوزستان در مسیرهای اهواز- اندیمشک- بندرامام - خرمشهر فعال هستند.
155 کیلومتر از خطوط ریلی کشور در حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد که حدفاصل ایستگاه کارون به بیشه یکی از خطوط قدیمی و فرسوده این استان به شمار رفته و اکنون در دست ترمیم و بازسازی قرار گرفقته است.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.