محمد رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که بچه ها در مقابل تیم های استقلال، سایپا و سپاهان ارائه دادند فکر می کنم امیدواری زیادی در بین فوتبال دوستان و مسئولان استان به وجود آمده است که برای ما بسیار خوشایند است.

** جایگاه استقلال خوزستان انتهای جدول نیست

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: بازیکنان ما نشان دادند که جایگاه تیم استقلال خوزستان انتهای جدول نیست و قطعا اگر به همین روال ادامه دهند جایگاه بهتری در جدول رده بندی کسب خواهیم کرد. شاید برای برخی ها دور از ذهن باشد اما قول می دهم که تیم ما گزینه سقوط نخواهد بود و حتی می توانیم یکی از جایگاه های خوب جدول را اختیار کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به دنبال جذب سرمربی جدید است گفت: در اولین جلسه هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد ولی امیدوارم به نتیجه ای برسیم که شرایط رو به رشد استقلال خوزستان همچنان ادامه داشته باشد، خوشبختانه نگاه اعضای هیات مدیره بسیار روشن است و مطمئنا می توان برنامه ریزی خوبی برای موفقیت استقلال خوزستان انجام داد.

** تقاضا دارم مسئولان استان کمک حال تیم باشند

رحیمی افزود: با احترامی که برای تیم های دیگر قائل هستم باید بگویم که تیم ما در چند بازی اخیر دست به کاری بزرگ زد و بچه های ما با کمترین امکانات توانستند از سه بازی سخت خود، 2 امتیاز مفید کسب کنند که برای ما بسیار با ارزش است. به عنوان عضوی از باشگاه تقاضا دارم که مسئولان استان کمک حال استقلال خوزستان باشند چرا که این تیم متعلق به همه خوزستان است.
وی با بیان این که اگر به تیم استقلال خوزستان کمک شود می تواند جزء بهترین های فوتبال ایران باشد گفت: اگر چه در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کردیم اما با توجه به ظرفیت و پتانسیل های فوتبال استان بی شک می توان به جایگاه واقعی خود برگردیم و نباید به حداقل ها راضی باشیم.

** قسط اول بدهی ساکونی امروز پرداخت می شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در خصوص پرداخت بدهی دیوید ساکونی بازیکن سابق استقلال خوزستان گفت: با مساعدت شرکت گروه ملی و استانداری، قسط اول بدهی این بازیکن امروز پرداخت می شود، همچنین مابقی بدهی ساکونی در 2 قسط دیگر به حساب این بازیکن واریز می شود.
وی با بیان این که در حال حاضر تمرینات تیم تعطیل بوده و از هفته بعد مجددا آغاز می شود گفت: به دنبال آن هستیم که یک اردوی آماده سازی خارج از استان برگزار کنیم و با آمادگی بهتر به سراغ مسابقات نیم فصل دوم لیگ برویم.

** به برگشت 6 امتیاز کسرشده، امیدی نداریم

رحیمی در پاسخ به این پرسش که آیا برای نیم فصل دوم رقابت ها بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود، تا 16 دی ما جاری فرصت داریم که بازیکن جذب کنیم در غیر این صورت هم می توانیم 2 یا سه بازیکن آزاد جذب کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برگشت 6 امتیاز کسر شده به تیم وجود دارد گفت: اگر بدهی ساکونی را پرداخت کنیم و رضایت این بازیکن را جلب کنیم تنها پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می شود اما به برگشت 6 امتیاز کسر امیدی نداریم.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.