معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خصوص تخصیص سبد کالا به کارگران فصلی و بیکار، در حال پیگیری هستیم و پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سید حمید غفاری اظهار داشت: سبد کالا به کسانی که کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق می گیرند تعلق گرفته است.

وی افزود: تا کنون آنچه به ما ابلاغ شده است، توزیع سبد کالا به مقرری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی است که از تاریخ اول آبان بر اساس جدول مشخص شده توزیع شده و به اتمام رسیده است.

معاون رفاه اجتماعی تصریح کرد: براساس جدول ارائه شده، کارت عابر بانکِ خانوارهای ۱ نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان شارژ شده است که می توانند از فروشگاه های معرفی شده کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: این میزان توزیع مربوط به وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد و باقی مراکز و وزارت خانه ها نیز سبد کالا به زیر مجموعه های خود تخصیص داده اند.

غفاری در خصوص عدم تخصیص سبد کالا به کارگران فصلی و بیکار، خاطرنشان کرد: ما به مقامات ارشد در وزارتخانه مطلب را اعلام کرده و پیگیری می کنیم، همچنین معاون وزیر کار به شخصه پیگیر این مسئله هستند و در صورت حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.