به گزارش ایرنا هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور 23 آذرماه برگزار شد که تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند، همچنین تیم نفت آبادان و آپادانا شوش تن به شکست دادند.
تیم فولاد خوزستان در چارچوب این رقابت ها روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی خود در اهواز به مصاف تیم آپادانا شوش رفت که در نهایت تیم فولاد با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. 
2 تیم خوزستانی نفت اهواز و نفت آبادان امروز در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک به سود تیم نفت اهواز به پایان رسید.
هم اکنون تیم های فولاد خوزستان، نفت اهواز، آپادانا شوش و نفت آبادان به ترتیب در رده های اول، سوم، چهارم و پنجم جدول این گروه قرار دارند.
این رقابت ها در پنج گروه هفت تیمی برگزار می شود که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کند؛ مرحله دوم این مسابقات با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود می کنند. 
** مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان در اهواز برگزار شد که تیم فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم البدر کنگ به برتری رسید.
تیم فولاد خوزستان در صورت پیروزی در تک بازی آینده خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود خواهد کرد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.