محمد رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازی این هفته مقابل تراکتورسازی فرشاد سالاروند و علی غلام زاده 2 بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
وی عنوان کرد: همچنین پیمان شیرزادی، مدافع چپ تیم از ناحیه کف پا با مشکل روبه رو است و به بازی با تراکتورسازی نخواهد رسید. این بازیکن در حال انجام کارهای فیزیوتراپی است تا برای حضور در نیم فصل دوم رقابت ها از آمادگی کامل برخوردار شود.
مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه تراکتورسازی از تیم های خوب لیگ به شمار می رود افزود: ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقاء دهیم.
وی ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل فرصت بسیاری داریم که نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم و با قدرت بیشتری به مصاف رقبای خود برویم. تمام تلاش ما قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است و برای این مهم تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی روز جمعه 23 آذر در تبریز برگزار می شود. تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد به ترتیب با کسب 26 و 15 امتیاز در مکان های چهارم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.