سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید اگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس را هم در اختیار داشته باشد، به رده ششم لیگ دست پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار ماشین سازی مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را اثبات کنیم. مقابل استقلال از این فرصت به خوبی استفاده کردیم. کم کم تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند و قطعا حضور آن‌ها در بازی فردا به بازیکنان ما قوت قلب می‌دهد تا با شور و حرارت بیشتری بازی کنند. با توجه به این‌که تراکتورسازی با پرسپولیس بازی داشت، حساسیت آن بازی به دیدار فردا هم منتقل شود.

وی با اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: کری‌هایی که در فوتبال خوانده می‌شود، روح فوتبال هستند اما متاسفانه در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی شروع حواشی از زمانی بود که هواداران پرسپولیس، پرچم قره باغ را در ورزشگاه باز کردند. تا جایی که امکان دارد در بازی فردا به پرسپولیسی ها جایگاه بدهیم تا مهمان نوازی خودمان را که ویژگی بارز تبریزی ها است نشان دهیم.

سرمربی ماشین سازی افزود: همانند مهمان نوازی تبریزی‌ها در هیچ جای دنیا وجود ندارد. امیدوارم فردا تبریزی‌ها یک بار دیگر ثابت کنند که مردمانی مهمان نواز هستند.

مهاجری با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال گفت: در هر بازی چهار، پنج بازیکن‌مان را به دلایل مختلف در اختیار نداریم. در بازی مقابل سپاهان هم چند موقعیت تک به تک داشتیم. یک نیمه سپاهان را اسیر خودمان کردیم. اگر می خواستیم دفاعی بازی کنیم، نمی شد در ۳۰ دقیقه اول به سپاهان گل زد. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند.

او با تاکید بر اینکه نتیجه تساوی برای این تیم راضی کننده نیست، ادامه داد: باید تا نیم فصل به همین منوال ادامه دهیم تا با جذب چند بازیکن به دنبال موفقیت در نیم فصل دوم باشیم. با توجه به پتانسیلی که داریم، بازیکنان ما معجزه می کنند.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه اگر بازیکنان ذخیره پرسپولیس را به او بدهند، می تواند تا رده ششم جدول صعود کند، گفت: ما به نداشته هایمان فکر نمی‌کنیم. سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را روی داشته هایمان بگذاریم. فردا از دو بازیکن مان در پست های غیر تخصصی استفاده می کنیم. به جرات می‌گویم که اگر نام پرسپولیس در بازی قبلی مقابل تراکتورسازی نبود،  تراکتور به راحتی پیروز میدان می شد. نام پرسپولیس باعث می شود که داورها برخوردهای ۵۰-۵۰ را به نفع پرسپولیس اعلام کنند. در بازی فردا شرایط بردن پرسپولیس را داریم و تمام تلاش مان را برای این موضوع می کنیم.

مهاجری گفت: پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار خوبی دارد که می توانند روی روند بازی تاثیر بگذارند. حضور برانکو روی نیمکت این تیم نقطه قوت پرسپولیس است. اگر تراکتوری‌ها می خواستند با پرچم ژاپن کری بخوانند، آن وقت پرچم کاشیما را ورزشگاه می‌بردند. اینکه گرشاسبی هم گفته بازیکنانش به خاطر پرچم ژاپن تمرین نکردند، فرار رو به جلو است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.