به گزارش ایرنا افشین حیدری شنبه شب در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در اهواز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری به عمل آمده با فیفا قرار بر این شد تا باشگاه استقلال خوزستان بدهی دیوید ساکونی را پرداخت کند که این امر موجب لغو محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات و کسر 6 امتیاز خواهد شد.
وی با بیان این که ساکونی مبلغ 192 هزار دلار از باشگاه استقلال خوزستان طلبکار است گفت: در صورت پرداخت قسط اول بدهی ساکونی بازیکن سابق استقلال خوزستان که مبلغ آن 70 هزار دلار است، جریمه کسر 6 امتیاز و همچنین محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات لغو می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به تحریم ‌هایی که علیه کشورمان صورت گرفته باشگاه های ایرانی برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی محدودیت‌ های خاص خود را دارند که ما این موضوع را به فیفا توضیح دادیم و دلایل را پذیرفت.
وی با بیان این که در تلاش هستیم تا سهمیه تیم ‌های خوزستانی را در ‌لیگ برتر حفظ کنیم افزود:از این طریق می توان فرصتی در اختیار تیم های استان قرار داد تا استعداد جوانان فوتبالی خوزستان به کشور معرفی شوند.
حیدری در خصوص علت دعوت امیر علی اکبری در مسابقات بوکس قهرمانی کشور گفت: علی ‌اکبری به عنوان یک اسطوره و یک الگو سخت ‌ترین مسیر‌ها را طی کرده تا به موفقیت برسد، ولی او هیچ ‌وقت ارزش‌های فرهنگی خود را کنار نگذاشته است. سربند یا حیدر کرار علی ‌اکبری از هزار کار فرهنگی در دنیا بیشتر جواب می ‌دهد و یک موضوع ارزشی برای ما است.
وی با بیان این که کاری به صحبت‌ های دیگران نداریم که علی ‌اکبری بوکسور است یا خیر بلکه صلاح دانستیم از این ورزشکار به عنوان یک الگو و یک ورزشکار حرفه‌ ای و کسی که توانسته اهل بیت را به دنیا معرفی کند، تقدیر کنیم و این موضوع برای ورزش ایران قابل احترام است.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.