علی محمد زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا، کوشکک، دوپیران و چغامله در بخش مرکزی و روستاهای دشت بزرگ، محمدی و دهلران در بخش عقیلی گتوند براثر بارندگی شدید، سیلاب و بالا آمدن رودخانه های فصلی قطع شد.
وی اضافه کرد: تردد روستاهای آبید علیباز، آبید حاجی بابا و چغامله در بخش مرکزی از طریق راه اصلی هنوز امکانپذیر نیست و اهالی باید از مسیر جایگزین روستای سله چین در این بخش استفاده کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند ادامه داد: روستاهای کوشکک و دوپیران در بخش مرکزی نیز باید برای تردد به مرکز شهرستان از مسیر سه راهی گتوند - شوشتر - دزفول استفاده کنند.
محمد زاده گفت: مسیر روستاهای دشت بزرگ، محمدی و دهلران در بخش عقیلی نیز بعد از فروکش شدن آب بازگشایی می شود.
وی افزود: پل ارتباطی بین روستاهای رودنی و محمدی ارتباط این سه روستا با مرکز شهرستان را برقرار می کند و به دلیل پایین بودن سطح آن هرساله پس از بارندگی به زیر آب می رود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند اظهار داشت: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم اکنون در تلاش هستند تا مسیر اصلی این روستاها را باز کنند.
به گزارش ایرنا آبگرفتگی معابر و خیابان ها ناشی از بارندگی شدید امروز در گتوند تردد را برای برخی از شهرها و روستاهای این شهرستان بویژه شهر جنت مکان با مشکل مواجه کرده است.
بارندگی شدید همراه با تگرگ برای ساعاتی برق گتوند مرکز شهرستان و برخی از مناطق شهرستان را قطع کرد.
گتوند از شهرستان های حادثه خیز در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.