رضا جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فصل جدید رقابت های لیگ برتر واترپلو مردان ایران از روز چهارشنبه 14 آذرماه با حضور هشت تیم آغاز می شود و تنها نماینده خوزستانی حاضر در این مسابقات به مصاف حریفان خود می رود.
وی بیان کرد: شرایط لیگ دی این فصل تغییر کرده و مسابقات به صورت متمرکز در یک شهرستان برگزار می شود که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود می کنند.
سرمربی تیم نفت امیدیه گفت: بر اساس اعلام سازمان لیگ واترپلو کشور، مرحله اول بیست و هشتمین دوره رقابت‌ های لیگ برتر واترپلو از روز 14 تا 16 آذرماه به میزبانی دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا در استخر بین المللی 9 دی برگزار می ‌شود.
وی با بیان این که هشت تیم شرکت کننده در دو گروه A و B با یکدیگر به رقابت می پردازند افزود: مسابقات لیگ برتر واترپلو با حضور تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه، سایپا، رعد پدافند هوایی ارتش، نفت و گاز گچساران، نماینده اصفهان، استخر نوفلاح و دیهیم برگزار می شود.
جعفری عنوان کرد: تیم ما در گروه A مسابقات با تیم های سایپا، نفت و گاز گچساران ، استخر نوفلاح هم گروه است و قطعا بازی های بسیار سختی در پیش داریم. سال گذشته با وجود شایستگی لازم،به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رسیدیم، در این فصل تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی با بیان این که در این فصل تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان بومی استان را در اختیار داریم و امیدوارم نتایج مورد دلخواه خود را کسب کنیم افزود: امسال در قرعه بسیار سختی قرار داریم و برای صعود به مرحله بعد باید تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا تیم واترپلو نفت امیدیه سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد. این تیم فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.