به گزارش ایرنا این افراد که تعداد آنها 30 نفر تخمین زده می شد اظهار داشتند:پیمانکار طرف قرار داد تنها به برخی از آنها که ماه گذشته مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند حقوق 2 ماه را پرداخت کرده است.
یکی از این کارکنان به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها حقوق فروردین و اردیبهشت به ما پرداخت شده است.
وی ادامه داد: قرارداد ابتدایی ما با خود شرکت آبفا روستایی بود اما پس از آن یک پیمانکار معرفی شد، بیشتر نیروهای آبدار سابقه ای بیش از 10 سال دارند اما از حداقل های حقوق و مزایا بی بهره اند.
یکی دیگر از کارکنان خاطر نشان کرد: با سابقه 27 ساله حقوق من 14 میلیون ریال است که آن هم به موقع پرداخت نمی شود، ما خواسته ای جز پرداخت حقوق و مزایای خود نداریم.
معاون بهره برداری شرکت آبفا روستایی خوزستان چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پیمانکار طبق قانون موظف است هنگام پرداخت ، حقوق همه کارکنان طرف قرارداد را پرداخت کند.
علیداد کیانی ادامه داد: وضعیت مالی شرکت های دولتی کاملا به اعتبارات دولتی بستگی دارد از همین رو به دنبال جذب اعتبارات هستیم تا از طریق پیمانکار مطالبات کارکنان را پرداخت کنیم.
این نیروها از ابتدای سال جاری تاکنون چندین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود و منعقد نشدن قرارداد جدید مقابل شرکت آبفا روستایی خوزستان تجمع کرده بودند.
9887/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.