جشنواره ایمنی، محیط زیست و آتش نشانی (HSE) با حضور مدیریت ارشد و کارکنان شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و دیگر مدیران میانی در این مجتمع پتروشیمی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام بمناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی و همچنین هفته پدافند غیرعامل جشنواره ایمنی، محیط زیست و آتش نشانی را با حضور مدیرعامل شرکت، قائم مقام، مدیر تولید، رئیس HSE و دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت در سالن تشریفات مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار نمود.

طی این مراسم حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: می بایست همواره با هوشیاری به محیط اطراف، دقت نظر بالا، آگاهی از موضوعات فنی و عملیاتی در جهت تولید مستمر بدون حادثه گام برداریم و در کنار آن همین موضوع را فرهنگ سازی کنیم و برای جامعه پیرامون خودبه اشتراک بگذاریم.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گزارشی از کلیه اقدامات شرکت در راستای برطرف نمودن مشکلات معیشتی کارکنان ارائه نمود و در پایان یاد و خاطره درگذشتگان حادثه میترینگ پتروشیمی بندر امام را گرامی داشت.

شایان ذکر است، ۷ مهرماه بعنوان روز ایمنی و آتش نشانی و ۲۳ تا ۲۹ آبان ماه بعنوان هفته پدافند غیرعامل عنوان می شوند که بدلیل تقارن با ایام محرم، در ۲۸ آبان ماه  پتروشیمی بندر امام مراسم و جشنواره ای را با هدف تقدیر و ارج نهادن به زحمات کارشناسان و کارکنان اداره HSE برگزار نمود و طی مراسم تعدادی از کارکنان نمونه اداره  HSE  مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.