به گزارش ایرنا دکل مخابراتی 'رگ منار'ارتباط 30روستای امام زاده عبدالله از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکارا با جمعیتی حدود یک هزار نفر برقرار می کند که با سرقت ترانس برق این دکل تاکنون مسئولان مخابرات نسبت به جایگزین کردن یکدستگاه ترانس اقدام نکرده و ارتباط تلفن همراه در این روستاها همچنان قطع است.
این در حالی است که این روستاها بعضا حدود 50کیلومتر با مرکز بخش و شهرستان فاصله دارند.
بخشدارمرکزی اندیکا یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این مشکل گفت:مکاتبه های زیادی در این زمینه با اداره کل مخابرات استان خوزستان انجام شده اما در این زمینه اقدامی انجام نشده است.
باقر اسماعیل زاده افزود:اگر حادثه ای در این روستاها اتفاق رخ دهد امکان ارتباط با مرکز بخش وجود ندارد و این روستاها فاقد تلفن ثابت هستند.
وی ادامه داد:با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی انتظار می رود اداره کل مخابرات خوزستان به انتظار 10ماهه مردم این روستاها پایان دهد.
سرپرست اداره مخابرات شهرستان اندیکا نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:علاوه بر ترانس برق دیگر تجهیزات این دکل مخابراتی نیز به سرقت رفته که در زمان حاضر تهیه این تجهیزات به 2میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.
بهروز جهانبخشی افزود:در آمد ماهانه مخابرات در شهرستان اندیکا به اندازه ای نیست که بتواند این هزینه را متقبل شود چرا که حدود سه دکل مخابراتی دیگر در این شهرستان نیز این مشکل را دارند.
وی گفت:تا زمانی که امنیت این ترانس ها تامین نشود مخابرات تمایلی به تجهیز این دکل ها ندارد .
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2هزار و 300 کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.
7159/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.