شهرام پرنیاک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان در 70 رشته ورزشی بین دختران و پسران نوجوان با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی تمام رشته ها برای حضوری مقتدر در رقابت های المپیک جوانان در بین 31 استان کشور برگزار می شود.
وی با بیان این که رقابت های بسکتبال پنج نفره بین سنین 12 تا 15 سال در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی خوزستان برگزار می شود گفت: این مسابقات از روز 30 آبان ماه به مدت 9 روز در چهار شهرستان اهواز، دزفول، ماهشهر و امیدیه انجام خواهد شد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان کرد: بازی های مرحله مقدماتی در سه گروه هشت تیمی و یک گروه هفت تیمی در چهار شهرستان استان و مرحله نهایی این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر در سالن 22 بهمن اهواز برگزار می شود.
وی با بیان این که با تشخیص فدراسیون، خوزستان قطب مرکز استعدادیابی منطقه هشت کشور شناخته شد افزود: به همین دلیل تمام بازیکنان 9 تا 13 سال مستعد منطقه هشت کشور شامل استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان هر ماه در اهواز گرد هم جمع می شوند و آموزش های لازم به آن ها داده می شود تا بازیکنان نخبه شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.