ایمان محمدی نرگسی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مرکز در مرز چذابه مستقر بود و مثل سال های گذشته در ایام اربعین حسینی(ع) به زائران خدمات رسانی کرد.
وی افزود: یک درمانگاه در منطقه چذابه با حضور 40 پزشک متخصص، عمومی و کادر پرستاری و امدادگر، مشاوره و روان درمانی برپا شد.
مسئول مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: چهاردرمانگاه سیار دندانپزشکی نیز در مرز چذابه با حضور 16 دندانپزشک به 700 زائر اربعین حسینی(ع) خدمات ارائه کردند.
وی با بیان این که اساس کار مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان داوطلبانه است، ادامه داد: پزشکان 6 استان کردستان، کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی خوزستان در ایام اربعین با این مرکز همکاری کردند.
مسئول مرکز حرکت های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: 6 مورد جراحی سرپایی و 11 مورد اعزام به مراکز درمانی در ایام اربعین توسط این مرکز انجام گرفت.
گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند و عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) هر ساله از این مرزها به کربلا و نجف مشرف می شوند.
از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 800 هزار زائر ایرانی و 150 هزار زائر خارجی از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه عازم عتبات عالیات شدند.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.