سید مجتبی احمدی روز شنبه در مراسمی به همین منظور افزود: برای اجرای این طرح 63 دستگاه آمبولانس، 19 دستگاه ست نجات تخصصی و 34 دستگاه خودرو کمکدار سنگین برای امداد رسانی به زائران پیاده رضوی بکار گرفته شده است.
وی ادامه داد: هزار نفر در قالب طرح همسفران خورشید شامل نجاتگر، امدادگر و داوطلب جوان به زائران پیاده رضوی خدمات رسانی می کنند. تفکر واقدام جهادی به معنی واقعی کلمه در فعالیت و خدمت صادقانه هلال احمر خود را نشان می دهد. با حضور معنوی و ارزشمند امدادگران هلال احمر از سراسر کشور، همیاری وتفکر نظام مند موجود در هلال احمر شاهد به ثمر رسیدن این خدمت خالصانه و جهادی خواهیم بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: باید راز و رمز مراسم اربعین وپیاده روی زائران حسینی و رضوی را از کلام خود آن معصوم به دست آورد، لذا با توجه به اینکه بنیانگذار تفکر زیارت اربعین خود امام حسین (ع) بوده هدف اصلی از زیارت را نجات افراد از جهل و در مسیر حق قرار گرفتن دانست.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسدی خدمت به زائران پیاده را حرکتی عاشقانه ودلی توصیف و بیان کرد: هرگونه حرکتی که با هدف ترویج معارف اهل بیت(ع) انجام شود در راستای بصیرت افزایی است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.