علیرضا عالیپور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: در این سوله که 30 متر عرض و 40 متر طول به صورت زیر زمینی است تخلیه گازوییل و روغن انجام می شده است.
وی ادامه داد: یک تانکر تخلیه گازوییل در محل این سوله حضور داشته است که احتمالا بر اثر افتادن سیگار و یا کبریت روشن حادثه آتش سوزی از گازوییل ها آغاز و به روغن های سوخته سرایت کرده است.
عالیپور با بیان اینکه علت دقیق آتش سوزی پس از پایان عملیات اطفا توسط کارشناسان بررسی می شود اظهار داشت: روغن سوخته مشتعل به سادگی خاموش نمی شود و به فوم نیاز دارد از همین رو ماموران آتش نشانی، کارکنان سازمان آب و برق و شرکت پخش و پالایش نفت همگی برای اطفا آن مشارکت کردند.
وی درخصوص تعداد مصدومان و کشته شدگان احتمالی حادثه تصریح کرد: بنا به گفته شاهدان عینی در همان ابتدای شروع آتش سوزی 2 نفر مصدوم از حادثه خارج و به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: مردم حاضر در محل مدعی حضور 2 فرد دیگر در سوله هستند که به دلیل وسعت آتش سوزی امکان امداد رسانی به این افراد وجود ندارد.
عصر روز جمعه یک تانکر حمل گازوییل در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آتش گرفت که این آتش به سوله محل نگهداری روغن موتور نیز سرایت کرد.
هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات و مصدومان این حادثه مخابره نشده است و آتش نشانان مشغول اطفاء حریق می باشند.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.