به گزارش ایرنا مرتضی بانک عصر جمعه در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مسیرهای مختلف برای خودروهای خادمان و زائران در مرز شلمچه تردد را روان کرده و بخشی از زائران نیز که از طریق مرز مهران عازم عتبات بودند به سمت مرز شلمچه گسیل شده‌ اند.
وی افزود: در برخی مسائل از جمله تفاوت قیمت ‌ها ممکن است برای زائران مشکل ایجاد شود که خوشبختانه پرداخت ارز دولتی به زائران تا حدودی این مشکل را برطرف ساخت.
مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد گفت: خدماتی که در مرز شلمچه ارائه می ‌شود مناسب است و برای برخی زائران که ویزا اخذ نکرده ‌اند، تمهیداتی اندیشیده شده تا در همین منطقه نسبت به دریافت روادید اقدام نمایند.
بانک تصریح کرد: مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در 2 سوی مرز شلمچه مناسب بوده و زیرساخت ها نیز برای تردد روان زائران بخوبی شکل گرفته است.
بانک اظهار داشت: به نظر می ‌رسد مرز شلمچه با امکانات مناسبی که دارد توان خدمت به شمار بیشتری از زائران را در اختیار دارد.
وی گفت: تلاش می شود تا بتوانیم امکانات بهتری برای زائران مهیا کنیم و با ایجاد جاده و آسفالت مسیرهای بیشتری برای زائران و خودروهای خادمان ایجاد شود و قطعا در سال آینده خدمات بسیار بیشتری در مرز شلمچه ارائه خواهد شد.
مشاور رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور امروز مرز بین المللی شلمچه را مورد بازدید قرار داد.
13 هزار خادم در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.
شلمچه یکی از 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان است.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.