به گزارش ایرنا محمود واعظی روز جمعه در حاشیه سفر یک روزه خود به خوزستان و بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این پایانه مرزی خدمت رسانی به زائران نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته و اکنون شاهد نظم خوبی در بحث تردد و عبور زائران از مرز هستیم.
وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر حضور زائران در مرزها با در دست داشتن ویزا، برخلاف سال گذشته با مشکلات کمتری نسبت به گذشته همراه هستیم.
رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: همچنین بسترهای لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران نسبت به سال گذشته فراهم شده و تنها بخشی از مشکلات باقی مانده که با عزم جدی دولت تا سال آینده برطرف می شود.
وی ادامه داد: امید است هرسال شاهد توسعه زیرساخت ها و ایجاد بسترهای لازم برای تردد زائران باشیم.
وی تصریح کرد: جا دارد در این ایام از مردم این منطقه قدردانی کنیم چرا که توسط آنها موکب های مختلفی در مرز مستقر شده و شبانه روز به زائران خدمت رسانی می کنند.
وی گفت: امید است زائران کشور همان گونه که در داخل مورد احترام قرار می گیرند در آن سوی مرز نیز مورد احترام واقع شوند و با امنیت کامل به کشور بازگردند.
رییس دفتر رییس جمهوری روز جمعه برای بررسی وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی وارد استان خوزستان شد و بلا فاصله راهی مرز چذابه شد.
7152/6064
خبرنگار: محمد رضا خبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.