ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: سیناصنعت ایذه با هدف خدمت به کشتی وارد عرصه تیم داری شده است، در دیدار امروز نیز چندین جوان جویای نام در ترکیب ما قرار گرفتند و با عملکرد خوب خود، ما را رو سفید کردند.

وی افزود: پنج نفر از ترکیب امروز سینا صنعت را کشتی‌گیران بومی تشکیل دادند، این مسابقه پتانسیل کشتی ایذه را به خوبی نشان داد.

بویری با تشکر از حضور تماشاگران پرشور ایذه‌ای در سالن محل برگزاری مسابقات تأکید کرد: اعضای تیم ما به عشق همین مردم روی تشک حاضر می‌شوند، اگر این تماشاگران نباشند، ورزش جذابیتی نخواهد داشت.

وی از صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: با رکورد صد در صد پیروزی از مرحله گروهی صعود کردیم و قطعا در مرحله بعدی با تمام قوا برای کسب عنوان قهرمانی حاضر خواهیم شد، میزبان مسابقات نهایی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد این بازی‌ها آبان ماه به انجام برسد.

سرمربی سینا صنعت ایذه از درخواست این باشگاه برای میزبانی مرحله نهایی خبر داد و بیان داشت : بعد از چهار سال شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، امسال حق ایذه است که با تماشاگران پرشور خود مرحله نهایی را برگزار کند چون هیچ تیمی به اندازه ما تماشاگر ندارد، امیدوارم فدراسیون کشتی به خواسته مردم ورزش دوست ایذه احترام بگذارد.

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات علی‌بابا احمدپور تقدیر و تشکر کنم که به تنهایی و با هزینه شخصی این تیم را در یک شهرستان محروم تشکیل داده و باعث شور و شعف بین جوانان شده است.
دیدار تیم‌های سینا صنعت ایذه و رعد پدافند کرج عصر امروز (یکشنبه) در سالن ورزشی تختی ایذه انجام شد و در پایان نماینده ایذه با نتیجه هفت بر سه میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
9434/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.