جمع کثیری از مردم خوزستان از ابتدای صبح دوشنبه در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حاضر شده و با شکوه تمام تر این شهدا را تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.
به گزارش ایرنا حضور قشرهای مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان دراین مراسم چشمگیر است و لحظه به لحظه به جمعیت حاضر افزوده می‌شود .
مردم خوزستان بار دیگر با حضور پرشور خود دراین مراسم، روحیه ایستادگی و مقاومت و جوانمردی خود را در برابر اهداف و برنامه های شوم دشمنان به نمایش گذاشتند.
در این مراسم با سردادن شعارهای ' لبیک یا حسین' در کنار بزرگداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس ، شدت غم و اندوه خود را از این حمله تروریستی اعلام کردند.
این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری حاج صادق آهنگران از ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شده است و تابوتهای شهدا از این محل تا گلزار شهدای اهواز بردستان مردم تشییع شد.
در این مراسم مسئولان کشوری از جمله سرلشکر محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات، سید‌‌حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت حضور دارند.
روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در حادثه حمله تروریستی 24 نفر از مردم و نظامیان شهید و 68 نفر مصدوم شدند.
مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه امروز دوشنبه با حضور مردم و مسئولان کشور در اهواز برگزار شد.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.