مشاور وزیر بهداشت با اشاره به آماده‌باش بودن بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز در پی حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: برخی از مجروحان حادثه به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه اعزام شدند و دیگر مجروحان نیز به بیمارستان‌های دیگر اعزام شده‌اند.

عباس زارع‌نژاد (مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال آماده باش و خدمات‌رسانی به مجروحان این حادثه تروریستی هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این مجروحان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه اعزام شدند و دیگر مجروحان نیز به بیمارستان‌های دیگر اعزام شده‌اند و عمل‌های غیراورژانسی در بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مجروحان حادثه کنسل و تیم‌های جراحی و اورژانس در حال ارائه خدمات به آنها هستند.

مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: براساس دستور وزیر بهداشت نیز دکتر حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت، دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور و دکتر پورفتح‌اله رییس سازمان انتقال خون به اهواز اعزام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.