امینه خجسته روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : رشته هاکی در چند سال گذشته در خاموشی به سر می برد اما با توجه به فعالیت یک سال اخیر این رشته در استان، کسب این عنوان برای ما بسیار رضایت بخش و امیدوار کننده است.
رییس هیات هاکی خوزستان افزود: علاوه بر کسب عنوان سومی رقابت های نونهالان منطقه یک کشور، تیم مینی هاکی استان نیز که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت به مقام چهارم این رقابت ها دست یافت.
وی با اشاره به این که اولین ضربه هاکی در کشور از خوزستان بود افزود: در دهه 50 هاکی از خوزستان وارد کشور شد و تیم ملی متشکل از بازیکنان خوزستانی بود ولی طی سال های اخیر فعالیت در این رشته کم رنگ شده بود به همین جهت تصمیم گرفتیم با ارائه یک برنامه منسجم هاکی خوزستان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.
خجسته افزود: استعدادیابی به کمک آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و برگزاری کلاس داوری و مربی گری از مهمترین برنامه های ما در هیات به شمار می رود و سعی می کنیم این رشته را در سراسر استان گسترش دهیم.
وی با بیان این که هدف اصلی ما رسیدن به مقام قهرمانی هاکی کشور است افزود: با توجه به این که ظرفیت لازم برای تحقق این هدف را دراستان داریم قطعا با قهرمانی در لیگ دسته یک می توانیم به لیگ برتر ورود پیدا کنیم و قهرمان ایران شویم.
به گزارش ایرنا رقابت‌ های هاکی نونهالان منطقه یک کشوری از 19 تا 21 شهریورماه به میزبانی سمیرم اصفهان برگزار شد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.