به گزارش ایرنا، اسماعیل تقی پور پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم مهمان تیم پر مهره ای است، افزود: تیم مس پس از قهرمانی در آسیا با وجود گذشت دو هفته، به جایگاهی که از آن انتظار می رود برنگشته است، لذا در برد مقابل گیتی پسند بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و در این راه هواداران هم با حمایت خود تیم مس را همراهی کردند.
تقی پور خاطر نشان کرد: امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد و هواداران ما را تنها نگذارند.
سرمربی تیم مس سونگون ورزقان ادامه داد: بعد از بازی های آسیا 2 کمک خود را از دست دادیم و حتی سنگ سفیدی را به دلیل سه اخطاری بودن در بازی امروز در اختیار نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه تیم گیتی پسند از اکثر بازیکنان تیم ملی بهره می برد، عنوان داشت: بازی در برابر این تیم مهم و در حد فینال بود و خدا را شاکریم که این بازی به سود ما تمام شد.
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان نیز در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنانم تمریناتی را که انجام داده بودیم، در زمین پیاده نکردند.
رضا لک با اشاره به اینکه بازیکنان مس امروز بازی خوبی را از خود نشان دادند، اظهار داشت: در داوری این بازی صحنه هایی اتفاق افتاد که شاید به نفع هر دو تیم بود به طوری که در پایان بازی داور می توانست خطای پنجم و ششم را به نفع ما بگیرد و حتی فرهاد فخیم را 2 بار اخراج کند که این کار را انجام نداد.
لک یادآور شد: داوران بزرگ و با تجربه بیشتر سعی دارند بازی های به این حساسی را مدیریت کنند شاید اگر داور جوان بود به شکل دیگری قضاوت می کرد.
وی در ادامه عنوان داشت: امروز بازی خوبی را از خودمان نشان ندادیم و این طرز فکر که چون در بالای جدول هستیم و صدر جدول را از دست نمی دهیم باعث شد که بسیاری از موقعیت هایمان را از دست دادیم.
سرمربی تیم گیتی پسند در مورد تیم مس و در گیری های سابقه دار بازیکنان هر دو تیم گفت: بازی های خانگی مس طوری است که بیشتر درگیرانه می باشد و حضور هواداران به این مدل بازی کردن کمک بسیاری می کند ولی این نوع برخورد ها جزئی از بازی بوده و طبیعی است.
تیم مس با یک بازی عقب افتاده در مجموع با 17 امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد و تیم گیتی پسند با 22 امتیاز همچنان در صدر جدول جای گرفته است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.