به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم مس سونگون و گیتی پسند عصر پنجشنبه از ساعت 18 با حضور نزدیک به 2 هزار نفر تماشاگر در سالن پور شریفی تبریز برگزار شد.
در نیمه اول این بازی که پر تنش بود هر دو تیم لحظات برابری را در خلق موقعیت های گل داشتند به طوری که در دقیقه 11 مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ادامه مرتضی عزتی در دقیقه 16 گل تساوی مسی ها را بدست آورد.
همچنین بازیکنان مس سرنگون با تاکتیک تهاجمی خود دقایق پایانی بازی را در اختیار گرفتند و دقیقه 19 فرهاد فخیم کاپیتان تیم توانست گل دوم مس را رقم بزند و شادی را در بین هواداران تیمش ایجاد کند ولی این خوشحالی نتوانست پابرجا باشد و سعید احمد لباسی مهاجم تیم گیتی پسند در کمتر از یک دقیقه گل مسی ها را جواب داد و نیمه اول با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
به گزارش ایرنا، شاگردان تقی پور سرمربی تازه وارد تیم مس سرنگون نیمه دوم را کوبنده تر از نیمه اول شروع کردند و در دقیقه 26 علیرضا عسگری گل سوم تیم مس را به ثمر رساند.
این پایان کار نبود و در ادامه بازی محمد شیری گل سوم گیتی پسند و ابوالقاسم عروجی هم گل چهارم مس را به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم میزبان خاتمه یابد.
در این بازی سعید تقی زاده و مصطفی نعمت وند از تیم مس کارت زرد گرفت.
تیم مس با پیروزی مقابل گیتی پسند در مجموع با 17 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و تیم گیتی پسند با 22 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار گرفت.
تیم مس یک بازی کمتر از سایر تیم ها انجام داده است.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.